Eelmise aasta aprillis algas projekt, mille käigus uurime, kuidas siduda kliendi liikumisteekond ja asukoht kaupluses, ostukäitumine ning varasem ostuajalugu reaalajas toimivaks soovitussüsteemiks.

Kui inimesed tulevad kauplusesse ja võtavad puldi, millega oma oste skaneerida, siis see pult võiks tulevikus hakata nendega suhtlema. Näiteks võiks see anda soovitusi selle järgi, kus ostja parasjagu asub ja milliseid oste ta on varem teinud.

Et see tulevikus nõnda läheks, tegi meie meeskond Coopi kauplustes pilgujälgimisuuringuid, et hinnata klientide ostukäitumist. Samuti katsetati ostjate käiguteede kaardistamiseks poesisest positsioneerimissüsteemi ja analüüsiti klientide ostuajalugu.

Tavaliselt analüüsitakse kliente kliendikaardi alusel, kuid sealt ei tule välja, kui kaua inimene tooteid valib või millises järjekorras ta kaupu poes vaatab.

Pilgujälgimise uuringud Coop Maksimarketis.

Seda uuringut aitas rahastada nuika spetsialiseerumise rakendusuuringute toetus NUTIKAS