Elektroonilise keskkonna ja veebiuuringud
SEB
SEB kodulehel uurisime, kui mugav on kliendil leida infot ja jõuda taotluse vormistamiseni väikelaenu puhu. Väikelaenu soovitakse väga erinevatel põhjustel. Nii palusimegi katseisikutel mõelda oma unistusele või mõnele pakilisemale vajadusele, mille sooviks lähiajal realiseerida, ning seejärel tutvuda erinevate finantseerimisvõimalustega. Selgitasime välja, millises järjekorras ja kuskohast inimesed infot SEB kodulehel või internetipangas otsisid ja kuidas see peaks klientide jaoks kõige mugavamalt olema presenteeritud.
Telia
Kui veebilehed peaksid kõik olema mugavad ja ilusad, siis ärikliendi lahenduste puhul on see veel kriitilisema tähtsusega. Aitasime parendada Telia ärikliendi veebilehe maandumislehte, kus peale pilgujälgimise uuringu mõõtsime ka lehe erinevate kujunduste poolt tekitatavaid emotsioone. Ülesannete põhiselt viisime läbi uuringu äriklientide sihtgrupis ja tõime välja erinevad kitsaskohad, ebakõlad ja pisivead.
FitLap
FitLap-i uuring on meie jaoks üks erilisemaid ja jääb kauaks meelde, kuna ei olnud vaid lühike ühekordne testimine vaid kahekuune intensiivne koostöö. Ideaalne näide agiiilsest arendusest, kus kahe kuu jooksul toimus 8 iteratsiooni pideva A/B testimisega, mille käigus iga nädal testisime kahte versiooni nii arvutekraanil kui mobiilses seadmes. Meie poolt tehtud ettepanekute alusel töötati järgmiseks nädalaks välja uued versioonid, mida jälle testisime. Ja nii 8 nädalat järjest. Fitlap-i keskkond on tänaseks täielikult ümber tehtud.