Füüsilise keskkonna uuringud

Lennusadam

Liikudes ringi muuseumis mõjutavad meid paljud detailid peale väljapaneku enda. Lennusadamas saime katsetada kuidas audiogiid mõjutab külastajate tähelepanu. Mahukas pilgujälgimise prillidega läbi viidud uuringus saime näidata kui erinevalt audiogiidi abil inimesed väljapanekut kogevad. Samuti saime anda soovitused kuidas giidi parendada

Rimi

Poekeskkonnas liikudes, kus on palju visuaalset müra toodete ja siltide näol, on vahel vaja midagi eriskummalist ja üllatavat, et silma torgata. Rimile tehtud uuringus selgitasime välja kuivõrd panevad poekülastajad tähele hologrammidel põhinevaid reklaame Tartu ja Tallinna Rimides. Lisaks pilgujälgimise prillidega kaardistatud reklaamide nähtavusele, uurisime järelintervjuuga ka hologramm-reklaamide mäletatavust.

Tallinna lennujaam

Reklaamide ja pakendite testimine tundub vägagi neuroturunduslik, aga tegelikult mahub neuroturunduse uuringute ampluaasse palju rohkemat. Tõestasime seda, kaardistades Tallinna Lennujaama klienditeed check-in alast kuni lennule minekuni. Vaatasime ühelt poolt seda, kuidas töötab Tallinna lennujaama viidasüsteem, teisalt ka seda, mismoodi klient erinevatele olukordadele lahendust otsib (telefoni laadimine jne). Tänu pilgujälgimisele saime välja tuua kitsaskohad, kus lennujaama toimimist kliendile mugavamaks saab muuta. Samuti saime välja tuua hästi toimivaid lahendusi.

Eedeni Keskus

On lihtne mööda vaadata kaubanduskeskuse viitadest. Just seetõttu uurisimegi pärast Tartu Eedeni keskuse juurdeehitust, kas ja kuivõrd toimivad viidasüsteemid ja majajuht. Kas inimesed leiavad ülesande põhiselt kaupluseid või teisi olulisi kohti keskuses üles.