Ostuharjumuste uuringud

Mayeri

Visuaalne info moodustab enamuse materjalist, mida meie aju igapäevaselt töötleb. Seetõttu nähakse ka telereklaami visuaalse poolega palju vaeva. Samas ei tohi unustada, et ka helidel on meie üle väga suur võim ja seda tihti ilma, et seda ise teadvustaksime. Mayeri telereklaami puhul testisime, et kõigi teiste tingimuste samaks jäädes, kas reklaamile sobib peale lugema mees- või naishääl, seda nii tähelepanu kui emotsioonide kontekstis. Seekord naine võitis!

IF

Kindlustuspakkuja IF telereklaamide muusika kõlab tänaseks kindlasti paljudele tuttavalt. Meie uurisime aga reklaami tekstide efektiivsust ja sõnumite märkamist. Tihti on telereklaamis peidus rohkem sõnumeid, kui me laisalt vaadates adume. Siiski on oluline, et neid märgatakse.

K-Rauta

Emotsioonide roll meie tähelepanu, meelde jätmise ja otsustamise juures on tohutu. Reklaami tekitatud positiivne emotsioon aitab sõnumeid paremini inimeste mällu salvestada ja loomulikult loob ka positiivseid hoiakuid. K-Rauta telereklaami puhul vaatasime lisaks pilgujälgimisele ka just spetsiifiliselt positiivsust genereerivaid reklaamikaadreid