Kuidas saada teada, kas reklaam töötab

Tihtipeale ei teata missuguseid emotsioone või soove erinevad reklaamid klientides tegelikult tekitavad. Samas jääb ikkagi teadmata kas kulutatud summad olid seda väärt. Meie aitame sul kindlaks teha, missuguseid emotsioone või tundeid reklaamid su klientides tekitavad ning aitame seeläbi teada saada kas su reklaam töötab selliselt nagu vaja.

Tahaksid, et su reklaame märgatakse rohkem?

Neuroturunduse meetodite abil on võimalik välja selgitada kui hästi paistab reklaam teiste seast silma, kas olulisi sõnumeid märgatakse või seda kui loogiline ja hoomatav on reklaami disain – milliseid elemente millises järjekorras märgatakse. Telereklaamides on võimalik analüüsida, milline hetk reklaamis tekitab positiivset emotsiooni ja millised on need elemendid, mis puudutavad klienti kõige rohkem.

Kuidas me seda teeme?

Reklaame on võimalik testida nii neuroturunduse laboris kui ka füüsilises keskkonnas kus reklaam paikneb. Uuringute tegemiseks kasutame pilgujälgimise prille ja ekraanil põhinevat pilgujälgimise meetodit. Mõlemad meetodid salvestavad kliendi pilgu liikumist, näitavad täpselt, kuhu klient mingil hetkel vaatas ja mis emotsioonid teda valdasid.

Veebibännereid, telereklaame või üksikuid kujundusi analüüsitakse ekraanipõhise pilgujälgimise meetodiga. Tänavatel või kauplustes olevaid reklaame uurime pilgujälgimise prillidega.

Ekraanipõhise meetodiga palume kliendil üksikuid print– või telereklaame vaadata ja küsime nende eelistusi ja teisi suunavaid küsimusi. Prillidega kauplusesse minevale katseisikule anname konkreetse ülesande, mida ta kaupluses lahendama asub. Mõlema meetodi puhul analüüsime hiljem kliendi käitumist.

Tulemusi analüüsitakse enamasti keskmiste põhjal. Iga katseisiku tulemused võetakse lahti detailideks ja tuuakse välja kõik positiivsed ja negatiivsed hetked ja tähelepanekud. Samuti saab huvipunktide kohta tuua välja koondtulemusi kuumuskaartide näol.

Pilgu jälgimine

Sinu aken kliendi silmadesse

Loe lähemalt
Emotsioonide mõõtmine

Sinu võimalus mõista kliendi tundeid

Loe lähemalt

Kas teadsid?

Telereklaamides olevate inimeste näod saavad alati tähelepanu. Me ei suuda inimeste nägusid mitte vaadata.