Kas Su tootepakend on riiulil aktiivne müügimees?

Enam kui 70% ostuotsustest langetatakse poes. Samas iga tootepakend ei pruugi tihedas konkurentsis tähelepanu äratada. Seetõttu on oluline luua kujundus, mis tõmbaks ja hoiaks tarbija tähelepanu ning edastaks toote müügiargumente. Lisaks on oluline, et tootepakend tekitaks tarbijas postiivseid emotsioone, mis on enim seotud ostuotsuse langetamisega.

Seda, kas tootepakend ka tegelikult tarbija tähelepanu haarab, ei ole võimalik uurida küsitluse teel. Samuti ei ole inimesed võimelised esimese stiimuli märkamisel tekkivaid emotsioone kiiresti ja objektiivselt kirjeldama.

Kas Su tootepakend on riiulil aktiivne müügimees?

Aitame neuroturunduse meetoditega optimeerida tootepakendi kujundust ning valida alternatiivide seast parima lahenduse. Testime, milliseid tootepakendi elemente märgatakse ja mis järjekorras need tähelepanu saavad. Lisaks toome välja, millised on disaini nõrgad küljed ja märkamata elemendid ning milliseid elemente kasutavad tarbijad enim tooteomaduste hindamiseks.

Samuti mõõdame näoväljendusi, mis võimaldavad mõista, millised elemendid pakendi kujunduses teevad selle meeldivaks ning loovad tarbijates enim positiivset emotsiooni.

Kuidas me seda teeme?

Me pakume pakendikujunduste testimist nii arvutiekraanil statsionaarse pilgujälgijaga kui ka tegelikus poekeskkonnas pilgujälgimise prillidega. Tarbija emotsioonide uurimiseks mõõdame inimeste näoväljendusi.

Pilgu jälgimine

Sinu aken kliendi silmadesse

Loe lähemalt

Emotsioonide mõõtmine

Sinu võimalus mõista kliendi tundeid

Loe lähemalt

Kas teadsid?

Inimene teeb poes ostuotsuseid kiirelt ja tähelepanu pööratakse vaid mõnele alternatiivile. Pakend on selles protsessis kõige olulisem, sest kui pakendit ei märgata, siis toode jääb ostmata.