Kui lihtne on klientidel orienteeruda Sinu keskkonnas?

Kliendid satuvad segadusse ja muutuvad pahuraks, kui ei leia kiiresti endale vajalikku teenust, toodet või kohta. Nii kaubanduskeskuses, lennujaamas, haiglas kui ärimajas on oluline liikumise lihtsus, ehk füüsilise keskkonna kasutamismugavus – sarnaselt nagu me teame kodulehe kasutusmugavuse olulisust.

Aitame Sul välja selgitada, kas suunaviidad, infotahvlid ja majajuhid on paigutatud õigesti ja selliselt disainitud, et nad tõepoolest kliente aitaksid.

Soovid, et kliendid ostaksid rohkem?

Erinevate kaupade ostmise loogika pole ühesugune. Seetõttu on vaja eri kaubad müügisaalis isemoodi paigutada. Kui klient ei leia piisavalt kiiresti ja mugavalt endale sobivat toodet, võib ta selle ostu pooleli jätta või eelistada mõnda teist kauplust kus kaubad on lihtsamini leitavad.

Aitame Sul optimeerida kaupade paigutust riiulitel, samuti selgitada välja erinevate reklaammaterjalide mõju konkreetsete toodete nähtavusele

Kuidas me seda teeme?

Ruumi kasutusmugavuse uuringuteks kasutame pilgujälgimise prille. Prillid salvestavad filmina kogu klienditeekonna, näitavad täpselt, kuhu klient mingil hetkel vaatas ja lisaks salvestavad ka hääle.

Me anname katseisikutele ülesande(d) mida nad peavad konkreetses keskkonnas lahendama. Katseisik võib läbida katse üksinda, pärast mida analüüsime hiljem tema käitumist salvestuselt. Tihti on mõistlik, kui katseisikul on kõrval ka testi läbiviija, kes palub katseisikul oma tegevust ja valikuid kommenteerida.

Tulemusi analüüsime katseisikute keskselt, kus iga inimese teekond võetakse detailideks lahti ja tuuakse välja kõik positiivsed ja negatiivsed hetked ning tähelepanekud. Samuti on võimalik mingite huvipunkide kohta tuua välja koondtulemusi kuumuskaartide näol.

Pilgu jälgimine

Sinu aken kliendi silmadesse

Loe lähemalt

Emotsioonide mõõtmine

Sinu võimalus mõista kliendi tundeid

Loe lähemalt