Meist

Olles alguse saanud kirest ja huvist neuroturunduse uuringute vastu, on paarist väikesest teadustööst kasvanud labor, mis lisaks teadustöödele, analüüsib igapäevaselt kümnete ettevõtete turundusmaterjale, olgu need siis veebilehed, pakendid, tele- või printreklaamid. Tegu on valdkonnaga, kus teadusuuringud ja nende praktiline väljund on tihedamalt seotud kui kusagil mujal.

Meie eesmärk on pakkuda ettevõtetele, organisatsioonidele ja teadusasutustele kõrgetasemelisi teenuseid, teha maailmatasemel teadust ning pakkuda tudengitele kvaliteetset, inspireerivat, “käed-küljes” õpet.

Võime täna julgelt öelda, et meil on Baltikumi parimate võimalustega pilgujälgimise labor – saame väga täpselt jälgida inimeste pilgu liikumist nii arvuti- ja nutiseadme ekraanil kui ka füüsilises ja virtuaalses keskkonnas.

Lisaks on meil võimekus mõõta inimeste emotsioone ja aktivatsioonitaset ning kombineerida neid andmeid pilgujälgimise andmetega, mis loob suurepärase võimaluse testida ja optimeerida väga erinevaid stiimuleid ja keskkondi.

Neuroturunduse labor tegutseb Tartu Ülikooli majandusteaduskonna turunduse õppetoolis tarbijauuringute keskusena Tartus. Katseid viime läbi üle Eesti ja ka väljaspoolt Eestit.

Neuroturundus
Neuroturundus

Andres Kuusik

(Phd)

Andres on Tartu Ülikooli majandusteaduskonna turunduse õppetooli juhataja. 15 aastat on ta töötanud erasektoris erinevatel turundusega seotud ametikohtadel alates spetsialistist kuni turundusjuhini välja.

Viimase 10 aasta jooksul on ta konsulteerinud ja koolitanud paljusid ettevõtteid peamiselt turunduse strateegilise juhtimise ja tarbijakäitumise teemadel.

„Need ajad, kus turundust juhiti kõhutunde baasil, hakkavad pöördumatult mööda saama. Analüütika roll suureneb iga päevaga. Neuroturundus on kindlalt üks suundumus mis CRM-i, suurandmete analüüsi jmt kõrval kanda kinnitab ja ettevõtete turundustegevust oluliselt efektiivsemaks muuta aitab.“

Madli Kõiv

(MA)

Madli töötab Tartu Ülikooli majandusteaduskonnas turundusspetsialistina. Oma töös puutub ta palju kokku organisatsiooni brändi loomise ja arendamisega, kus tuleb pidevalt leida uusi viise kuidas kommunikatsiooni abil suurema auditooriumini jõuda. Oma magistrikraadi on ta kaitsnud Tartu Ülikooli majandusteaduskonnas neuroturunduse teemal. Tema töö oli esimene neuroturunduslik artikli vormis lõputöö, kus võrreldi kahte erinevat pilgujälgimise meetodit.

Tanel Mehine

(MA)

Tanel on majandusteaduskonna turunduse lektor ning doktorant, kelle peamiseks uurimisvaldkonnaks on tarbija käitumine nii poes kui veebis. Kaheksa aasta pikkust õpetamise, koolitaja ja konsultandi kogemust on ta viimastel aastatel täiendanud neuroturunduse suunal, spetsialiseerudes just kodulehekülgede ja veebipoodide kasutajamugavuse uurimisele.

Kerli Ploom

(MSc)

Kerli on Tartu Ülikooli majandusteaduskonna turunduse nooremteadur ja doktorant. Tema peamiseks uurimissuunaks on rahvusvaheline turundus ja tarbijate kultuuridevahelised erinevused. Oma uurimistöös kasutab ta peamiselt neuroturunduse meetodeid erinevate turundusstiimulite uurimiseks, ühendades teadmust paljudest erinevatest teadusvaldkondadest (turundus ja tarbijakäitumine, psühholoogia, disain, kultuuriteooria, neuroturundus).

Kristian Pentus

(MSc)

Kristian on Tartu Ülikooli majandusteaduskonna doktorant ja turunduse assistent. Oma bakalaureuse kraadi ja ka magistrikraadi on ta kaitsnud Tartu Ülikoolis kasutades neuroturunduse meetodeid. Tema töö oli ka esimene neuroturunduslik lõputöö, mis Tartu Ülikoolis on kaitstud, kus kasutati eeliskombinatsiooni analüüsi ja emotsioonide mõõtmist.