Oleme neuroturunduse laboris juba päris mitu aastat erinevaid uuringuid läbi viinud. Paljud inimesed on meiega ühel või teisel moel seotud olnud, olles osa meie väärtuslikust valimist või siis hoopis tulemuste ootaja. Turundajatele on neuroturundus väga väärtuslik tööriist, et mõista, kuidas reageerib tavainimene turundusstiimulitele. Samas võib neurouuringute kohta levida mõningaid valearvamusi, millele me alljärgneva postitusega õiged vastused anname.
Neurouuringud võtavad kohutavalt aega
Esmapilgul võib tunduda, et laboris tehtavate uuringute ja nende tulemuste saamiseks kulub kuid, kui mitte aastaid. Neuroturunduse labori poolt valmivad uuringud võtavad aga maksimaalselt paar nädalat, et valmis saada, ning sageli on kõige ajakulukamaks osaks katsete läbiviimine.
Valim on väike ja koosneb mugavusvalimist
Ettevõtetel on võimalus ise valimi kriteeriumid ette anda, mille alusel meie uuringu läbi viime. Oleme alati leidnud lahenduse ettevõtete valimisoovidele. Nii meie kui ka teiste teadlaste uuringud näitavad, et valimi suurus ei pea olema suurem kui 20-30 inimest. Suurem valim ei pruugi alati selliste uuringute puhul parem olla.
Neurouuringud on kallid
Sõltuvalt uuringu tüübist on meie uuringute maksumus alates 1500 eurost. Soodsamate pakkumiste jaoks teeme ka üpris tihedalt erinevaid bundlepakkumisi ehk oleme pannud mitme ettevõtte uuritavad materjalid ühte uuringusse. Lisaks oleme pakkunud ka lihtsamaid bänner-uuringuid, mille maksumus jääb 500 euro ümbrusesse.
Neuroturunduse uuringuid kasutavad ainult suured ettevõtted
Neuroturunduse uuringutest saavad kasu kõik turundusega seotud ettevõtted ja isikud, olgu selleks riigiorganisatsioon või eraisik. Meie piire ette ei sea. Iga ettevõtte jaoks on oluline, et nende turundusmaterjal oleks võimalikult optimaalne ja kliendisõbralik.
Neurouuringud on liiga laboratoorsed ja päriselust kaugel
Tegelikult testime vägagi preaalsetes keskkondades ning olukordades (olgu selleks e-pood või reaalne ostukeskus). Samuti ei pea muretsema selle pärast, et katsealused hakkaksid võltstulemusi andma või ebaloomulikult käituma – katsed loome võimalikult mugavad ning pingevabad.
Neuroturunduse uuringute käigus loetakse inimese mõtteid
Päris nii kaugele me veel arenenud ei ole. Kasutame oma uuringute puhul siiski füsioloogilisi reaktsioone nagu pilgu liikumine ja emotsioonide muutumine. Seda selleks, et teha kindlaks, kuidas inimesed tegelikult erinevatele turundusstiimulitele reageerivad. Neuroturunduse tehnikad ei hõlma endas ligipääsu inimeste mõtetele, arvamustele või uskumustele.
Kõik pildid pärinevad canva.com keskkonnast.